Crysis

Vytvořeno 10.03.2010 15:48:25 | Poslední změna 10.03.2010 17:01:49

Pokračovanie legendárnej hry od tvorcov Cryteku, neviem či to má byť pokračovanie Far Cry 1 alebo nie ale jedno viem že Far Cry 2 jednoznačne nie je nástupca legendárnej jednotky, nie že by to bola zlá hra práve naopak je to vynikajúca hra len je to úplne

Hra nás zavedie podobne ako v jednotke do exotických pralesov, len tentoraz v trochu inom štýle, ak ste chodili väčšinou v predchodcovi sami tak tu väčšinou budeme s našimi kamarátmi. Nebudeme bojovať iba proti Kórejčanom ale aj obludám z galaxie, síce tie obludy nebudú hneď v hre ale až asi v polovičke. Keď prídu aj tie obludy tak sa dostávame do zamrznutej krajiny kde je samý lad a sneh. Na začiatku hry sme vo vrtuľníku a hráme za Nomáda, popri Nomádovi je aj jeho kolega Psycho a veliteľ, bohužiaľ si ani za jedného nezahráme, samozrejme okrem Nomáda. Prostredie je krásne a výborne spravené dakedy som
mal pocit že to je skutočnosť a nie hra, ktorú vytvorilo pár típkov pomocou najnovších technológii, apropo grafika je najkrajšia akú som kedy v hre videl a ani doteraz hu zatiaľ skoro nikto nepredbehol, takže pastva pre oči je dobrá. Na bojovisku máme celkom voľný priestor a môžeme väčšinou ísť kam sa nám zachce ale samozrejme že nie preč od hracieho pola. Čo sa zbraní týka, je ich tu dosť a kľudne mi postačili, medzi nich patria aj rôzne hračičky v podobe bazuky a tak. Okrem klasických zbraní sa zbrane dajú aj upravovať, tým myslím rôzne vylepšenie, napríklad tlmič, laser, zameriavač a tak ďalej. Zajazdíme si aj na dopravných prostriedkoch medzi ktoré patria hlavne autá a člny.
Viem že hra podľa všetkých bola absolútna pecka, ale ja by som to asi tak nepovedal akože je dobrá ta hra ale nie je to podľa mňa žiadny prevrat vo svojom žánri veď predsa ideme stále dopredu až pokým neprejdeme misiu, také mňa moc nebavia vi si hovorte čo chcete ale toto je môj názor. Ovládanie je parádne podľa mňa a ten nano oblek je ešte lepší má všelijaké vymoženosti, naraz môžeme mať zapnutú iba jednu vymoženosť nano obleku napríklad rýchlosť, sila, neviditeľnosť. HW nároky ma trochu zaskočili, rozhodne sa mali vývojári pohrať ešte s optimalizáciou a trochu to zlepšiť, lebo potrebujete dosť výkonu mašinu, síce mne to ide nanajvätšom pri 50 fps ale ja mám mašinu tak sa nedivím, nie že sa chcem chváliť len každý vie že to je stroj. Pri hraný som nenarazil na žiadne chyby len ja som tam mal jednu závažnú chybu, mňa to prestalo baviť hneď po 3 hodinách čistého herného času, neviem prečo ale moc ma to nebavilo. Ako som čítal najnovšie správy na Crysis 2 tak viem že sa bude odohrávať v New Iorku, podľa mňa to tam oveľa viac výstižne zábavu a bude omnoho viac lepšia zábava. Interakcia s objektamy ma prekvapila, napríklad strašne ma bavilo strieľať s guľometu do paliem, ako strelíte do určitej časti tak padá po kúskoch. Túto hru ste určite už hrali a nepochybujem že sa vám to dobrodružstvo páčilo. Okrem pôvodnej hry je aj Crysis Warhead, prídavok kde si zahráme sa Psycha, osobne som ho ešte neskúšal ale plánujem dakedy. Najviac sa mi páčila efekty na vlnách vody ktoré boli ohromujúce a bolo to krásne. Odporúčam si zahrať hru na najväčšej obťažnosti, (elita) keď si to zahráte na tej uvidíte čo znamená pojem peklo. Okrem hrania v single playeri skúste aj multyplayer kde si zahráte s pravímy hráčmi. Na autách idú aj prepichnúť gumy a keby ste videli tie parádičky čo sa stým dajú narobiť. Ako som už hovoril interakcia je super a môžeme zničiť dom napríklad tým že doňho nabúrame autom, pravdaže ten dom je s dreva kebyže z tehál tak nehovorím nič. Zatiaľ žiadna hra nedokázala podľa mňa tak ohúriť ale podľa mňa aj tak zničiť originálnu predlohu. Na koniec napíšem že ak máte radi čisté strielačky tak to nie je pre vás to pravé ale aj keď máte rady sthealt hry tak to nie je pre vás to práve totiž to že či vás to bude baviť musíte rozhodnúť sami.
Dobré
-Grafika
-Fyzika