Fahrenheit

Vytvořeno 24.02.2010 23:53:40 | Poslední změna 25.02.2010 00:08:13
Hra sa mi páčila už od roku 2006 ale obstaral som si hu až teras, po zapnutý som bol sklamaný tréningom ale ako náhle som zapol prvú misiu bol som rád že som si hu zohnal. Hra ma najviac uchvátila kvôli jej filmovej atmosfére kto hu hral tak vie očom hovorím. Hra už na dnešné pomery nemá až takú premakanú grafiku ale mne bohate postačila. Príbeh sa točí okolo jedného rituálu. Neštastnov náhodou zachytia nadprirodzené sily práve Lucasa Kanea. Hlavných postáv je tu viac ako vo filme ale Lucas je asi tá najdôležitejšia postava ostatné hlavné postavy sú Carla Valenti ktorá je kolegom Tylera Milesa obidvaja budú hrateľný. Na začiatku hry sa ocitneme v reštaurácii my sme na záchode a z ničoho nič nás niekto ovládne a my sa ovládať nebudeme zabijeme jednu obeť. Všetko je super spravené a to práve preto lebo všetko čo po sebe necháme tak to aj tak ostane. Máme dve možnosti prvá je že po sebe necháme všetky stopy a len tak odídeme druhá možnosť je taká že všetko dôkladne zakryjeme a kludne si pustíme rádio alebo pustíme si televíziu, keď odídeme z reštaurácie tak na rad idú inšpektori Carla a Tyler tí dôkladne všetko prehľadajú a teras nájdete všetky stopy čo ste nechali či už nôž na zemi alebo odtlačky na rádiu. Všetky veci vykonávame klikom na myši kam nám ukáže tvar (hore, dole, doprava, doľava) a tým vykonáme príslušne veci. Akčné sekvencie sú ovládane W A S D a 2 4 8 6. Dabing a herecké výkony sú fascinujúce. Škoda že Quantic Dream nevydajú Heavy Rain na PC tak som si obstaral toto a môžem povedať že som spokojný. Na koniec chcem napísať že sa to oplatí a máte z toho zážitok.

dobré
-ovládanie
-filmový príbeh