GTA 4

Vytvořeno 22.02.2010 16:07:59 | Poslední změna 22.02.2010 17:10:31
Náš Rockstar zas nám priniesli hru priamo s nebies. Ako ináč než s nebies veď sú to najlepší vývojári v poslednej dobe vyď GTA 4, L.A Noire ktorý ešte nevyšiel ale podľa mňa to bude pecka. Okrem zmieňovaných hier vyrobili ešte habadej a pot všetko sa podpísala kvalita. Nie nadarmo je to moje obľúbené vývojárske štúdio. A táto hra je ich majstrovské dielo. Ak sa vám nepáčila grafika v San Andreas tak si zahrajte toto a budete vidieť krásnu grafiku, premakanú fyziku, perfektné ovládanie, profesionálny dabing a je toho vlastne ešte dosť. Konečne sme sa dočkali krycieho systému ktorý dáva nový smer prestrelkám.Obťiažnosť tiež stúpla a už nebudete taký frajer keď v mulltyplayery zabijete jedného maníka tu vás už odbachnú jednou ranou do hlavy. Misie sú pestré a výborne vymyslené dočkáme sa veľa dopravných prostriedkov vrátane motoriek ale už na veľké lietadlá nedôjde. Policajti sú tentoraz ako pichliače v rity furt sa spawnujú na každé miesto to je trocha blbé ale ináč je s nimy sranda si ešte spomínam keď som to hral a vyliezol som na takú vežu a dal som si cheat na motorku PS:cheate nepoužívam.. a išiel som skočiť na budovu a policajti zamnou haha som sa smial keď ja som tam skákal na motorke a oni zamnou a padali dole. Dokonca ešte aj lietadla s letísk zlietavajú a potom letia po vzduchu. Zas sa tu dá dať vlastná hudba do auta. Fyzika je už ako som spomínal na perfektnej úrovní a užijete si tie parádičky čo sa stým dajú spraviť napríklad si zoberiete helikoptéru a policajti tiež a nabúrate do neho a odtrhne sa mu vrtuľa a tak. AI je na dobrej úrovni ale dakedy to bolo humorné keď policajti šlohly harlejku a naháňali ma na nej a strepali sa. Niko už nie je Američan a nieje čierny ale tvrdý Rus ktorý prišiel za svojim bratom do Ameriky kvôli problémom v Rusku jeho brat Roman mu povedal že má peniaze, ženy, športiaky, vilu a on ho iba oklamal a navyše ma samé dlhy a kvôli tomu si Niko musí zašpiniť svoje ruky. Niko odišiel preto s Ruska lebo jeho skupinu niekto zradil. A tak sa pomaly v príbehu dopracujeme k tomu že zradca je v Amerike. Zasmial som sa na nikove vtipy keď tam bol gej jeden chlap ktorý chcel byť boxeri sta xD. Gta 4 je parádna hra len mi tu chýbajú lesy ako v gta san andreas inak prštek hore. Nemôžem si pomôcť ale môžem vám hu iba doporučit

Verdikt 9,5/10