GTA:SA

Vytvořeno 22.02.2010 14:48:46 | Poslední změna 22.02.2010 16:39:30
Hráte za CJa prichádzate do San andreas s jediným cieľom ísť na pohreb matky ale nijako sa to zvrtne a budete donútený zas sa postaviť za váš gang. Mesto je plné skorumpovaných policajtov a tak vám zostáva iba sa spojiť zo svojim bratom a znovu nadobudnúť silu gangu. Ale situácia sa prudko zvrtne policajti niesu jediný zradcovia ale aj niekto iný ale to už si nechám pre seba aj tak podľa mňa to všetci poznáte kto a čo že ?. Vec ktorá sa mi viac páči než na GTA 4 je to že tu je viac lesov ale počkať chyba v gta 4 niesu žiadne lesy tak preto sa mne to zdá také nezáživné. Grafika síce neny niaka najlepšia ale má svoje čaro ktoré vetšina hier aj s lepšou grafikov nezvládli lepšie než umelci v Rockstar. Napríklad taký Just Cause má omnoho krajšiu grafiku než gta ale už nemá také čaro ako gta. K hraťelnosty sa nemusím ani vyjadrovať hrá sa to výborne. Ak vás prestal baviť singleplayer očom silno pochybujem tak si zahrajte mulltiplayer neny to síce dielo tvorcov ale je to dobrá zábavka sú hocijaké serveri či už stunt alebo maikerro alebo reálna zem. Váš brat bol zradený a išiel do basy a vás nechali policajti na suchu len preto aby ťa využili pre svoje účely. Jediné čo tu chýba oproti Gta 4 je systém kritia ale vlastne to ani nemôžem zrovnávať lebo rozdiel 3 roky je pomerne dosť veľa. Obťiažnosť je taká kolísava že úplne prvú hru na hranie to neodporúčam. A teras tá stránka kvôli ktorej je gta také zábavné ako má byť a to je to že máte vlastné domy, účes si môžeš zmeniť a tak alebo oblečenie si dávať nové dávať si ešte napríklad tetovania. Teras som si spomenul na misiu ktorá je parádna na začiatku misie máš ísť pri parkovacích tých pejkov a za jedného sa prezliecť potom si počkať na svoj objekt a zobrať mu auto potom rýchlo do garáže a oni mimochodom dajú do auta drogy potom keď ho dajú naspäť máš zas ho ísť vráťiti na späť a bonznúť ho polišom originálne nie ?. Okrem áut sa tu nájdu aj motorky, bicykle, lietadlá, helikoptéry a loďe a tak. Okrem hlavných misií je tu aj veľa bočných misií ako napríklad taxikár alebo hasič alebo policajt alebo ešte záchranár. Okrem týchto menších misií je tu aj závody za ktoré keď budete prvý dostaneťe určitú čiastku peňazí. Ak mám hovoriť o optimalizácii tak netreba nič hovoriť to snáď ide aj na najslabšom PC. Dĺžka hry závisí od toho ako to hráte alebo iba tak sa naháňate s polišmi a v takom prípade že nehráte moc veľa hlavné misie a iba sa zabávate tak sa odvážim povedať že to stúpa aj nad 100 hodín. Na koniec chcem povedať iba toľko že táto hra je skvelá a nemôžem inak ako hu doporučit.

Verdikt 10/10
Im CJ