Hidden and Dangerous 2

Vytvořeno 22.02.2010 13:35:49 | Poslední změna 22.02.2010 16:38:58
IIlusion Softworks to nemusím nikomu ani predstavovať myslím že ho všetci dobre poznáme ale aj tak radšej napíšem a od týchto tvorcov sú báječné hry napríklad Mafia,Vietcong. Mám hu kompletne po česky a smial som sa keď bol tréning a bol tam kapitán a zachádzal s vami ako s zvieraťom ale tak to má byť. Potom ako sa dostaneme cez hadiu dráhu pôjdeme cez latky a nakoniec vylezieme na plošinu rebríkom potom sa presúvame na strelnicu kde vám dajú zastrieľať s pištole, samopalu, guľometu a sniperky. Potom sa presúvame k výbušninám kde si môžme vyskúšať svoju techniku hádzania granátov a bazuku. Potom ideme riadiť auto následne sa dostaneme k stráženému objektu a musíme spraviť dieru do plota a dostať sa dnu a šlo hnúť si plavecký oblek a následne ísť k bazénu a vyloviť čo to bolo už si nepamätám ale niečo proste vyloviť vrátiť oblek a šup zase naspäť a nakoniec tam je ešte maník na výbušniny naučíme sa používať C4 a následne konči výcvik. A to bi už stačilo toto nie je návod ale recenzia. Okrem toho môžete mať aj vlastný tým keď chcete ale v móde osamelý vlk tam si sám. Páči sa mi to že tu musíš ísť takticky a aj rozmíšlať čo ďalej a ta týmovosť a AI týmu je jedno s mála lákadiel aby ste to hrali takto, ja nemám rád hry na štýl napríklad painnkiler furt si položím otázku načo to vlastne hrať načo je to dobré a teória je správna na veľké *****. Plus je aj to že tu môžeš jazdiť na všeliakych dopravných prostriedkoch. Na výber je celkom veľký arzenál zbraní. Grafika na tu dobu bola vynikajúca a aj teras je skoro bezchybná. Hrateľnosť je tiež parádna, ale neporovnávajte to prosím s napríklad COD obidve hry sú s trošku iného súdka. Dabing je bezchybný a takmer dokonalý. Počas hrania sa dostávate s vašou skupinou SAS do rôznych prostredí napríklad si zabojujeme v Ázii, Európe, Afrike . Tá druhá svetová asi nikdy nevýde s módy ale je tam síce najlepšie prostredie. Hru môžete plniť aj v sthhealt tempe ale neny to také lachké ako sa na prvý pohľad zdá. Pekne ma prekvapila dĺžka hry oproti COD je neporovnateľne dlhšia. HW nároky sú na dnešnú dobu na zasmiatie. Levely boli obzvlášť pestré a došlo ja na mini ponorky aj na magnetické míny. Na koniec chcem napísať iba toľko že to môžem doporučit každému fandovy taktických strielačiek,ale menej to do poručujem tým ktorý sú netrpezlivý a nemajú rady taktickú stránku ale furt iba rúbať

PLUSY
Hw náročnost
Grafika, Fyzika predmetov