Mirrors Edge

Vytvořeno 23.02.2010 19:01:59 | Poslední změna 23.02.2010 21:43:32
Tak a konečne nám donieslo Dice niečo nové a zatiaľ veľa nevyužívané v hrách a tým nie je nič iné ako majstrovský free running a parkour. Hráte za Faith mladú babu ktorá má vynikajúci pohyb, keď som už spomenul free running a parkour nemôže to byť nič iné ako skákanie po budovách ale pozor toto nie je iba skákanie je to akčná adventúra v ktorej si aj zastrieľame ale samozrejme že pri skákaní nebudeme mať pri sebe žiadne zbrane a nebudeme ani nijako extra zabíjať nepriateľov a ešte bože aby sa tu konal niaky krvák Faith je krehké stvorenie jej pohyby a zbrane budeme využívať iba proti protivníkom ktorý sa nám postavia do cesty. Žijete v krásnom meste skoro čisto biele len pár farieb. Ovládanie je super navrhnuté priznám sa že zozačiatku som nedúfal že majstri v Dice dokážu vykúzliť niečo také. Takáto hra tu ešte nebola a preto si zaslúži pochvalu dúfam že bude pokračovanie lebo Faith a jej pohyby som si proste zamiloval. Prekvapili ma cut scény ktoré sú kreslené a je to veľmi pekné. Často po vás pôjdu aj na helikoptérach s guľometom takže o zábavu v akčnom tempe je postarané. A tu čakajte zradcov a hlavne takých ktorý sa prvo nezdali ale nebudem prezrádzať. Hra taká dlhá nie je ako som si myslel ale postačilo mi to na 9 hodín a keď si k tomu pripočítate time trial. Škoda že tu chodíš iba po misiách určite by uvítalo viac ľudí nielen ja ak by to bolo na štýl gta bolo by fajn mať vlastný dom a tak skákať po budovách ale to nech si nechajú na pokračovanie. Obtiažnosť záleží od toho akú si hu dáte ak high tak je to celkom ťažké ale prejdete to v pohode a ak low tak to zvládne každý. Dabing je obstojný ale už neny taký kvalitný. Na koniec chcem iba napísať že sa to oplatí či už pre cenu alebo pre obsah.

Distribútor:Electronics Arts
Výrobca:Dice
Žáner:Akčná adventúra