Saints Row 2

Vytvořeno 28.02.2010 00:48:12 | Poslední změna 28.02.2010 01:23:41
Konečne prišlo niečo iné ako GTA a myslel som že to aj predhoní GTA ale v šetkých ohľadoch som sa mýlil a dospel som k názoru že GTA nikdy nikto nepredbehne. Hra je síce zábavná ale graficky alebo hrateľnosťou vás tak veľa prekvapí ale škoda že negatívne osobne som si myslel že na GTA to aj bude mať ale tá grafika je taká komixová a hrateľnosť je taká ako pre deti. Jediné čo hru zachraňuje z šedého priemeru je zábava ktorej sa tu nachádza viac než v GTA 4 a ak chcete niečo menej vážnejšie než GTA 4 tak si toto obstarajte budete odmenený parádnou zábavou dobrým editorom postavy dobrými misiami a zábavnými aktivitami.
Čo ma ale odpudilo okrem grafiky a hrateľnosti je fakt HW náročnosť skoro dobehuje GTA 4 a grafika nemá na to ani z polovice osobne som mal menej FPS tu než pri GTA 4. Ale už prestaňme hovoriť negatívne veci a podstúpme aj k kladným veciam. Okrem misií tu budete mať napríklad bojovanie ochranka hocijakej hviezdy alebo chodenie na aute v ktorom je močovka a budete ním všetko pekne zašpinovať. Domy sa tiež budú dať kupovať a dočkáme sa aj všelijakých párty. Na začiatku hry ste vo vezení kde si vyberiete svoj vzhľad postavy musím to pochváliť lebo je to pekne urobené môžete upravovať oči, ústa, nos, uši, postavu, nohy vlastne všetko čo sa dá, po dokončený vlastnej postavy sa dostávame s našim kamarátom do ventilačiek a na strechu vezenia vezenie bolo spravené ako Alcatraz.
Na autá dôjde a to v veľkej mierke, okrem áut sa dostaví aj na lietadlá, motorky, lode a tak ďalej. Zbraní je v hre dosť a užijete si zábavu v štýle GTA, síce nedosahuje kvalít GTA 4 ale aj tak si príjemne zahráte. Ak hľadáte niečo skôr na odreagovanie tak toto vrelo odporúčam. Na seba si môžeme dávať všelijaké oblečenia a dôjde aj na rôzne šperky. Okrem takýchto obchodov budeme aj napríklad chodiť sa najesť a podobne. Na koniec chcem iba napísať že už hu nemôžem odporučiť ako napríklad GTA 4 ale príjemne zabaví.

Klady
-Zábava Zábava a ešte raz Zábava
-Pestrý inventár