Test Drive Unlimited

Vytvořeno 25.02.2010 16:30:31 | Poslední změna 25.02.2010 17:30:52
Konečne nám prinieslo Eden Games niečo na čo len tak nezabudneme
Síce je to hra hlavne o automobiloch, automobily nebudú jediné hlavné veci. Medzi nich totiž patrí aj nakupovanie oblečenia, nakupovanie domov, garáže a ako už spomínané automobily. Okrem áut sa stretneme aj s motorkami rôzneho typu ale zas ich tu nie je tak veľa ako som si pôvodne myslel nájdeme medzi nimi Triumf, Ducati a Kawasaki z každej značky niekoľko tipov. Medzi automobilmi sú najznámejšie asi Ferrari, Bugati, Pagani ale to je len pár značiek v skutočnosti je ich oveľa viac. Moje obľúbené autá boli Golf a motorka Ducati. Okrem vylepšovania motoru a tak príde na rad striekanie áut ale to len metalíza a tak k žiadnym poťahom ala NFS nedôjde. Kupóny na oblečenie získame tak že zastavíme nijakej modelke alebo stopárovi a zvezieme ho na príslušné miesto, ak bude s jazdcov spokojný dá nam kupóny na oblečenie ale nebojte sa nefunguje to aj s autami takto autá si musíme kúpiť za peniaze získane pri závodoch.
Na začiatku si môžete vybrať asi z 11 druhov postavy ako náhle si vyberiete vášho avatara tak idete na letisko kde odlietate na krásny a v prípade hry veľký ostrov. Ako náhle pristanete idete si prenajať auto na výber máme asi 6 áut potom ideme do kancelárie na domy a kúpime si zatiaľ malý domček. Potom sa horsa si kúpiť auto môžme si vybrať s širokej ponuky vozov na výber máme zatiaľ Chevrolet, Audi a Alfa ja som si osobne vybral Audi. Teraz si vyskúšate závod. Odporúčam hrať na volante ja som mal s toho väčší zážitok než na klávesnici ale môžem povedať že aj na klávesnici má hra dobrú ovládateľnosť. Každé auto ma svoje vlastné prednosti či už krásu alebo motor.
Na výber máte veľa závodov za ktoré budete pomaly dostávať viac a viac peňazí. Okrem klasických závodov nie je núdza aj na také kúsky ako byť kuriér alebo doviesť auto z bodu A do bodu B ako náhle sa auto poškodí cena ide dole a vy už nedostanete tak dobre zaplatenie. Ostrov je veľký a keď som jazdil závod okolo celého ostrova mi trval 50 minút a to reálneho času. Na policajtov nebude núdza a ak vás chytia tak dostanete peknú pokutu a ak nebudete mať ani peniaze tak horsa do väzenských ciel, asi za 3 minúty. Multyplayer vám ponúkne bohaté možnosti a vybláznite sa aj tam. Keď na internete pozeráte videá ako tam driftujú nevšímajte si to ak nemáte volant lebo machri na volantoch vedia všetko.
Grafika je super a machri z Eden Games to zas pekne spravili. Na koniec chcem iba napísať že hra sa oplatí zahrať a zabavíte sa pri nej asi aj 30 hodín. HW náročnosť taká strašná nie je a dá sa prežiť. Keď budete počúvať v sekvenciách ako rozprávaju tak dabing nebude majstrovský ale bude stačiť.

Plusy
-Grafika
-Hw náročnosť