The Saboteur

Vytvořeno 22.02.2010 15:12:47 | Poslední změna 22.02.2010 16:46:23
Milujem hry adventúry ale pozor musia byť akčné a táto hra to vystihla na plnej čiare, Pandemic trefa do čierneho. Hra vám zaberia asi aj 40 hodín keď to chcete prejsť na plno a všetko. Pre mňa osobne bolo hlavné lákadlo to hrať to aby som všetky veže poničil. Celé sa to odohráva v 20.storočí v druhej svetovej vojne. Budete mať na výber obchody ale to až v pokročilom štádiu hry a potom tam budete mať ešte garáže kde si uložíte auto alebo motorku a hocikedy si hu dáte priviesť. Vozidlá si môžete aj dať priviesť stačí dať F3 a kliknúť na príslušné miesto v garáži si vyberiete aké auto si chcete dať priviesť ja som si vetšinou dával motorku nemeckú a potom som si zavolal posily tie sa dávajú mimochodom F2 keď to dáte príde auto a prídu aj chlapi. Vaše hlavne útočisko je striptízový bar kde máte tajné dvere. Môžete sa aj prezliecť ale nie za hocikoho iba za niektorých. Mapa je celkom veľká a pekne navrhnutá. Áut je tu celkom dosť a sú tu aj napríklad aj tanky a tak. Zasmial som sa keď som len tak vyliezol na vežu bol tam guľomet a skúsil som vystreliť na vzducholoď a ona padla ale potom bolo blbé to že to padlo na zem a prejde to cez všetko až do zeme do ma trošku sklamalo ale ináč je fyzika na dobrej úrovní. Trošku mi to pripomína AC ale v AC je iné obdobie. Parádne je že sa dá plávať, niesť obmedzený prostredím môžte ísť kam vám hrdlo ráči. Ak by som si mal vybrať medzi gta a týmto tak asi toto nechcem porovnávať ale musím povedať že toto ma nepochybne viac bavilo ako gta.

Grafika 8/10
Čo sa týka grafiky som prekvapený svojou farebnou grafikou no priam ohúrený krásnou čiernobielou. Detail sú na dobrej úrovní ale dalo sa zlepšiť vydiťelnosť často som sa pred seba pozrel a bola tam len čierna diera a to som mal na največom vcelku je grafika obstojná ale mrzí ma ten antialising.

Hrateľnosť 10/10
Som ohúrený ovládaným všetko funguje ako má oproti AC je ovládanie jednoduchšie a to len preto lebo vyleziem na budovu a nemusím držat tlačítko aby sa držal ale drží sa sám, behanie je zábavne aj lezenie často som liezol radšej než na aute chodiť

Príbeh 9/10
Hráte za Seana Devlina ktorý je mimochodom automobilový zvodník s bratom ste išli do Nemecka a išli ste na závod Seanov hlavný nepriateľ tiež závodil. Zabil vám brata a vy sa chcete pomstiť v jednom bare ti dajú ponuku stať sa saboteurom

Optimalizácia 8/10
Na mojom compe to išlo na full 1920 1080 stabilných 40 FPS.

Súboje 10/10